Missa pro defunctis (~1679-1683)
01. Introitus (Requiem aeternam – Te decet hymnus – Requiem aeternam) 5’26
02. Kyrie 2’02
03. Sequenza 13’34
Dies Irae dies illa (coro)
Quantus tremor (bassus)
Tuba mirum (tenor)
Mors stupebit (altus)
Liber scriptus – Judex ergo (coro)
Quid sum miser – Rex tremendae (cantus)
Recordare Jesu pie (tenor)
Quaerens me (tenor)
Juste Judex-Ingemisco (coro)
Quid Mariam absolvisti (altus, tenor, bassus)
Inter oves (cantus, altus)
Confutatis maledictis (bassus)
Oro suplex (coro)
Lacrimosa dies illa (cantus)
Huic ergo – Pie Jesu (coro)
04. Off ertorium (Domine Jesu Christe – Sed signifer – Quam olim Abrahae) 3’57
05. Sanctus – Beneditus – Hosanna 4’27
06. Agnus Dei 2’34
07. Communio (Lux aeterna) 2’44
VOX LUMINIS
Sara Jäggi & Zsuzsi Tóth: sopranos
Barnabás Hegyi & Jan Kullmann: countertenors
Philippe Froeliger & Dávid Szigetvári: tenors I
Olivier Berten & Robert Buckland: tenors II
Matthias Lutze & Lionel Meunier: basses
Bart Jacobs: organ
L’ACHÉRON
François Joubert-Caillet: treble viol
Marie-Suzanne de Loye: tenor viol
Andreas Linos: bass viol
Lucile Boulanger: consort bass viol
Johann Joseph Fux (1660-1741)
Kaiserrequiem (~1720)
08. Introitus (Requiem aeternam – Te decet hymnus – Requiem aeternam) 6'47
09. Kyrie 3'12
10. Sequenza 15'07
Dies Irae dies illa (coro)
Quantus tremor (cantus 1 & 2, bassus)
Tuba mirum (altus & trombone alto solo)
Mors stupebit (coro)
Liber scriptus – Judex ergo (tenor 1 & 2, bassus)
Quid sum miser (cantus 1 & 2)
Rex tremendae (coro)
Recordare Jesu pie (cantus 1, altus, tenor, bassus)
Quaerens me (coro)
Juste Judex (cantus 1 & 2, altus, tenor, bassus)
Ingemisco (cantus 1 & 2)
Quid Mariam absolvisti (cantus 2, altus)
Preces me (coro)
Inter oves (cantus 1 & 2, altus)
Confutatis maledictis (coro)
Oro suplex – Lacrimosa dies illa (tenor, bassus, altus)
Pie Jesu (coro)
11. Off ertorium (Domine Jesu Christe – Sed signifer – Quam olim Abrahae) 5'00
12. Sanctus – Beneditus – Hosanna 3'33
13. Agnus Dei 1'54
14. Communio (Lux aeterna) 5'00
VOX LUMINIS
Zsuzsi Tóth & Kristen Witmer: sopranos I
Sara Jäggi & Stefanie True: sopranos II
Barnabás Hegyi & Jan Kullmann: countertenors
Olivier Berten & Robert Buckland: tenors
Matthias Lutze & Lionel Meunier: basses
SCORPIO COLLECTIEF
Josue Melendez & Frithjof Smith: mute cornets
Jacek Kurzydło & Jivka Kaltcheva: violins
Manuela Bucher: viola
Simen van Mechelen: alto trombone
Adam Woolf: tenor trombone
Jérémie Papasergio: bassoon
Matthias Müller: violone
Kris Verhelst: positive organ
Recording
Kerll: Beaufays, église Saint-Jean-Baptiste, November 2015
Fux: Stavelot, église Saint-Sébastien, October 2015
Artistic direction, recording & editing: Jérôme Lejeune
Иоганн Каспар Керль и Иоганн Йозеф Фукс, каждый в свое время, служили в соборе Святого Стефана в Вене, как органист и капельмейстер собора соответственно. Известно, что Моцарт хотел стать преемником Леопольда Хофмана, капельмейстера собора Святого Стефана в Вене.
Вполне возможно, что Моцарт нашел время в 1791 году, чтобы провести несколько минут в музыкальной библиотеке собора среди произведений Керля и Фукса, когда обдумывал свой Реквием.